Služby

našeho Callcentra

Retence zákazníků

  1. Reaktivní retence
  2. Přesmluvnění zákazníků
  3. Prodloužení smluv
  4. Nastavení retenční strategie
  5. Zaškolení interních pracovníků
  6. Měření a vyhodnocování KPI

Akvizice nových zákazníků

  1. Sjednávání schůzek
  2. Cross – Sell
  3. Vyhledávání obchodních příležitostí
  4. Aktivní Sale
  5. Práce s aktuálním portfoliem
  6. Aktualizace databází

Outsourcing Back-Office

  1. Zpracování uzavřených smluv
  2. Nastavení v interních systémech
  3. Zajištění oprav a doplnění smluv
  4. Změny údajů zákazníků
  5. Vyřízení reklamace
  6. Vypovídání stávajících smluv

Marketingové průzkumy

  1. Sestavení dotazníku
  2. Zacílení respondentů
  3. Volba komunikačních kanálů
  4. Kontaktování respondentů
  5. Shromáždění dat
  6. Vyhodnocení průzkumu
  7. Doporučení

Jednorázové kampaně

  1. Pilotní projekty
  2. Srovnání výkonosti
  3. Doplnění informací
  4. Provolání databáze
  5. Aktualizace kontaktů
  6. Mystery Shopping

Zákaznická linka

  1. Infolinka pro příchozí hovory
  2. Poskytování informací  a řešení požadavků
  3. Příjem objednávek
  4. Reklamace
  5. Péče o zákazníky
  6. Podpora sítě obchodních zástupců

Oborová specializace

Sice může napsat, že zvládáme vše ale brouka pytlíka asi nechcete. Cekově se nejlépe cítíme v akvizicích. Obory, kterými se zabýváme a ve kterých se cítíme jako ryba ve vodě jsou hlavně energetika a finanční produkty.

Zde dokážeme zrealizovat nejen samotný prodej ale může Vám být partnerem i ve správě vašeho portfolia nebo v Outsourcingu back office. Známe dodavatele, obchodní podmínky i produkty napříč celým trhem a umíme poradit a pomoci s co nejvyšší efektivitou a orientací v dané problematice.

Máme dlouhodobě školené a praxí ostřílené pracovníky s minimální fluktuací a výborným zázemím.

NEBOJTE SE NÁS OSLOVIT A VYZKOUŠET VYŠŠÍ ÚROVEŇ PÉČE O SVOJÍ KLIENTELU.

Telekomunikace

Stejně jako mnoho jiných odvětví prochází i sektor telekomunikací transformací. Vaši zákazníci mají k dispozici nové technologie a možnosti, takže od vás očekávají více. A všechno navíc rychleji.

Energetika

Energetické společnosti čelí mnoha změnám a výzvám, včetně změn vládní politiky a regulací, nové konkurence, chytrých domů a budov a obav o ochranu soukromí.

E-commerce

E-commerce je jedním z nejrychleji rostoucích odvětví. Jak rychle e-shopy vznikají tak zanikají. V čistě digitálním světě je důležitější možná více než jinde možnost komunikace s lidskou bytostí. 

Finanční služby a investice

Tempo změn ve finančních službách je fenomenální, protože se zrychluje disintermediace, nové obchodní modely a hráči mění trh a služby se stále více digitalizují.

“Využívali jsme Callcentrum levný.cz k aktivnímu prodeji našich investičních produktů a po pár měsících se tento kanál stal nepostradatelný ”

Vladimír V, CEO FGV Investment

"Levný.cz požíváme jako akviziční i retenční Callcentrum již téměř 2 roky. Po tu dobu vždy předčili očekávání."

Karel Matoušek, epet

"Levný.cz jsme použili pro provolání celé naší zákaznické databáze a doplnění nebo aktualizování dat našich klientů. Spolupráce byla profesionální a velmi úspěšná."

Martin R, Vivantis

705 710 507

Napište Nebo zavolejte

10 + 1 =

Fakturační údaje

Levny.cz s.r.o                            IČO: 0846785  DIČ: CZ0846785    Pražská 80, Popkovice,             530 06 Pardubice

Telefon

+420 705 710 507

Sledujte nás